Regulamentul oficial al campaniei promoţionale Dr. Oetker
„Mixează noi gusturi de dulceţuri şi murături!”

Campania promoţională pentru consumatori

Perioada campaniei: 20.05.2019 – 31.10.2019

 

SECŢIUNEA 1. ORGANIZATORUL CAMPANIEI PROMOŢIONALE

Campania promoţională „Mixează noi gusturi de dulceţuri şi murături!” este organizată de S.C. Dr. Oetker RO S.R.L.,  cu sediul în Str. Albeşti, nr. 50, Curtea de Argeş, Jud. Argeş, România, înregistrată la Registrul Comerţului Bucureşti cu numărul J03/1843/1993, C.U.I. 4227295, şi la AUTORITATEA NAŢIONALĂ DE SUPRAVEGHERE A PRELUCRĂRII DATELOR CU CARACTER PERSONAL, în baza notificării nr. 2298/2005 (denumită în continuare “Organizator” sau “S.C. Dr. Oetker RO S.R.L.”), iar pe teritoriul Republicii Moldova este reprezentată de FORWARD INTERNATIONAL S.R.L., Str. Industrială, nr. 61, Chişinău, Republica Moldova, număr TVA: MD0204284.
Campania se derulează prin intermediul agenţiei S.C. MERCURY360 COMMUNICATIONS S.R.L., societate comercială cu sediul în România, Bucureşti, Sector 2, B-dul Dimitrie Pompei nr. 9-9A, înregistrată la Registrul Comerţului cu numărul J40/12388/1998, C.U.I. RO11295365, şi la AUTORITATEA NAŢIONALĂ DE SUPRAVEGHERE A PRELUCRĂRII DATELOR CU CARACTER PERSONAL, în baza notificării nr. 26 (denumită în continuare “Agenţia”).
Decizia de derulare a campaniei promoţionale conform regulilor din prezentul regulament este finală şi obligatorie pentru participanţi. Organizatorul îşi rezervă dreptul de a modifica sau schimba prezentul Regulament Oficial, prin întocmirea unui act adiţional la prezentul regulament, urmând ca astfel de modificări să intre în vigoare numai după anunţul prealabil de prezentare al acestor modificări.

 

SECŢIUNEA 2. TEMEIUL LEGAL

Campania promoţională este organizată în conformitate cu prevederile Ordonanţei Guvernului nr. 99/2000 privind comercializarea produselor şi serviciilor pe piaţă, republicată în Monitorul Oficial nr. 603 din 31.08.2007.

 

SECŢIUNEA 3. LOCUL DE DESFĂŞURARE şi DURATA CAMPANIEI PROMOŢIONALE

Campania promoţională „Mixează noi gusturi de dulceţuri şi murături!” este organizată şi se desfăşoară în perioada 20.05.2019 – 31.10.2019 pe teritoriul României şi al Republicii Moldova, în locaţiile care comercializează produsele participante semnalizate cu materiale de comunicare ale campaniei, în conformitate cu prevederile prezentului Regulament Oficial.

 

SECŢIUNEA 4. DREPTUL DE PARTICIPARE

Campania promoţională este deschisă tuturor persoanelor fizice cu reşedinţa în România şi Republica Moldova, cu vârsta de cel puţin 18 ani, împliniţi pâna la data începerii Campaniei care respectă prevederile prezentului Regulament Oficial.
Nu sunt eligibile pentru a participa la această campanie promoţională persoanele juridice, întreprinderile familiale, angajaţii/colaboratorii S.C. Dr. Oetker RO S.R.L., ai agenţiilor implicate în organizarea campaniei şi ai companiilor distribuitoare ale S.C. Dr. Oetker RO S.R.L., precum şi rudele în linie directă şi/sau colaterală (până la gradul al II-lea inclusiv), soţii/soţiile şi afinii acestora.
Participarea la această Campanie implică cunoaşterea şi acceptarea integrală, expresă şi neechivocă a prezentului Regulament Oficial.

 

SECŢIUNEA 5. PRODUSELE PARTICIPANTE

Produsele Dr. Oetker care sunt semnalizate cu eticheta promoţională „Mixeaza noi gusturi de dulceturi şi muraturi!” în perioada Campaniei: Gelfix 1:1 Dr. Oetker, Gelfix 2:1 Dr. Oetker, Gelfix 3:1 Dr. Oetker, Gelfix cu îndulcitor din Stevia Dr. Oetker, Gelfix 4:1, Gelifiant cu fructoza Dr. Oetker Pikant fix Iute Dr. Oetker, Pikant fix Dulce-acrisor Dr. Oetker, Pikant fix cu Verdeţuri şi Tomato fix.  

 

SECŢIUNEA 6. MECANISMUL CAMPANIEI PROMOŢIONALE

Participanţii la prezenta Campanie Promoţională trebuie:
1. Să achiziţioneze oricare produs participant la Campanie, cu etichetă promoţională, din orice magazin de pe teritoriul României sau al Republicii Moldova.
2. Să înscrie codul unic imprimat pe eticheta promotională aplicată pe toate ambalajele produselor participante, în perioada Campaniei, prin oricare dintre urmatoarele metode:

  • Prin SMS la numărul 3728; numărul 3728 fiind unul cu tarif normal stabilit de reţelele de telefonie mobilă din care este trimis SMS-ul; numărul este valabil în următoarele reţele de telefonie mobilă: Telekom, Vodafone, Digi şi Orange (România) şi Moldcell, Orange şi Unite (Republica Moldova). Mesajul de SMS trebuie să conţină codul unic imprimat pe eticheta promoţională. Pentru fiecare mesaj trimis, participantul va primi un mesaj de confirmare.
  • Pe web: prin accesarea website-ului www.oetker.ro (în cazul participanţilor din România) sau prin accesarea website-ului www.oetker.md (în cazul participanţilor din Republica Moldova). La prima înscriere în Campanie prin canalul Web, fiecare participant trebuie să îşi creeze un cont pe site, completând următoarele câmpuri: prenume, nume, data naşterii, numărul de telefon, adresa de e-mail, o parolă personală aleasă de utilizator, formată din minimum 8 caractere (cifre şi litere), codul unic promoţional pe care doreşte să îl înscrie în campanie, şi numele produsului achiziţionat. Pentru crearea contului este obligatorie bifarea în formular a acordului cu termenii Regulamentului şi cu prelucrarea datelor personale în scopul gestionării participării la Campanie. Nebifarea acordului nu permite site-ului să salveze datele, drept urmare participarea la Campanie nu va fi posibilă fără exprimarea acordului. Dupa crearea contului, participantul se poate autentifica pe site cu adresa sa de e-mail şi cu parola aleasă, pentru a înscrie noi coduri unice în Campanie.

3. Să păstreze toate ambalajele cu etichete promoţionale care conţin codurile unice înscrise în campanie, nedeteriorate, nedezlipite, cu codul unic promoţional întreg şi lizibil. În cazul în care participantul va fi declarat câştigător cu o anumită înscriere, în procesul de validare detaliat în prezentul Regulament îi va fi solicitată o imagine foto a ambalajului cu eticheta conţinând codul extras câştigător sau eticheta promoţională în original.
Un participant unic poate înscrie maximum 10 coduri în aceeaşi zi şi maximum 100 de coduri unice pe toată durata campaniei. Un participant unic este definit în faza de înscriere de numărul de telefon de la care a trimis SMS de înscriere şi/sau pe care l-a declarat în formularul web de înscriere. Ulterior, dacă în etapă de validare se dovedeşte că mai multe numere de telefon au fost utilizate de aceeaşi persoană pentru înscrierea în campanie, toate înscrierile făcute cu numerele de telefon în cauza vor fi invalidate şi nu vor putea fi declarate câştigătoare în cadrul Campaniei.
Înscrierea mai multor coduri în campanie trebuie făcută pe rând, fiecare cod trimis într-un SMS diferit. Într-un mesaj SMS poate fi trimis un singur cod unic imprimat pe eticheta promoţională. În cazul în care un participant trimite mai multe coduri unice în acelaşi mesaj SMS, doar primul cod valid din textul mesajului va fi înscris în campanie, celelalte vor fi ignorate de aplicaţia de gestionare a înscrierilor şi vor putea fi înscrise ulterior, separat, în mesaje individuale.
.
Acelaşi cod unic poate fi înscris o singură dată în cadrul campaniei promoţionale, indiferent de modalitatea de înscriere.
Premiile campaniei se vor acorda prin extrageri săptămânale şi finală, astfel:

  • Premiile săptămânale pentru participanţii din România:
  • Săptămânal se vor organiza trageri la sorţi pentru 3 premii: un mixer de bucătărie Philips, un aparat multicooker Philips, un robot de bucătărie Philips. Extragerile se vor face în fiecare zi de luni,  din înscrierile în Campanie făcute în săptămâna de campanie anterioară (conform celor definite în secţiunea Trageri la sorţi şi desemnarea câştigătorilor)
  • Participanţii din fiecare săptămână vor participa la extragerile de luni cu şanse diferite la fiecare tip de premiu, în funcţie de numărul de coduri înscrise în fiecare săptămâna de Campanie, astfel:
  • Pentru a participa la extragerea pentru mixer este necesar un cod înscris (o înscriere) în săptămâna dinaintea extragerii
  • Pentru a participa la extragerea pentru multicooker sunt necesare minimum 3 înscrieri în săptămâna dinaintea extragerii
  • Pentru a participa la extragerea pentru robotul de bucătărie sunt necesare minimum 5 înscrieri în săptămâna dinaintea extragerii
  • Fiecare participant va participa la una sau mai multe extrageri în fiecare săptămână, cu şanse diferite în funcţie de numărul de înscrieri făcute în săptămâna anterioară. Șansele se alocă automat la extragerea cu premiul cel mai valoros, restul şanselor urmând să se aloce către celelalte premii, în ordinea descrescătoare a valorii.
  • De exemplu:
    • Un participant cu 1 înscriere în săptămâna dinaintea extragerii, va participa cu 1 şansă la extragerea pentru mixer
    • Un participant cu 2 înscrieri va participa cu 2 şanse la mixer
    • Un participant cu 3 înscrieri va participa cu 1 şansă la multicooker (nu va participa la extragere pentru mixer)
    • Un participant cu 4 înscrieri va participa cu 1 şansă la multicooker şi 1 şansă la mixer
    • Un participant cu 5 înscrieri va participa cu 1 şansă la robotul de bucătărie (nu va participa pentru mixer sau multicooker)
    • Un participant cu 6 înscrieri va participa cu 1 şansă la robotul de bucătărie şi 1 şansă la mixer
    • Un participant cu 7 înscrieri va participa cu 1 şansă la robot şi 2 şanse la mixer
    • Un participant cu 8 înscrieri va participa cu 1 şansă la robot şi 1 şansă la multicooker
    • Un participant cu 9 înscrieri va participa cu 1 şansă la robot, 1 şansă la multicooker şi 1 şansă la mixer
    • Un participant cu 10 înscrieri va participa cu 2 şanse la robotul de bucătărie.
  • Premiile săptămânale pentru participanţii din Republica Moldova:
    • Doar participanţii din Republica Moldova care au înscris cel puţin 2 coduri într-o săptămână de Campanie (conform celor definite în secţiunea Trageri la sorţi şi desemnarea câştigătorilor), sunt incluşi în extragerea pentru un premiu în bani în valoare de 800 RMD (oferit prin transfer bancar). Fiecare 2 coduri înscrise în aceeaşi săptămână vor aduce participantului 1 şansă în plus la extragere (2 sau 3 coduri  = 1 şansă, 4 sau5 coduri = 2 şanse, 6 sau7 coduri = 3 şanse etc).
  • Toti participanţii – atât cei din România cât şi cei din Republica Moldova – vor fi incluşi în extragerea finală, cu câte o şansă pentru fiecare înscriere în Campanie, pentru premiul final – un autoturism Volkswagen Golf Variant.

 

Mesajele campaniei primite de participanţii care se înscriu prin Web şi/sau SMS:

 

 

Pentru înscrierile participanţilor din Romania

Mesaj trimis inainte de inceperea campaniei Campania Dr. Oetker nu a inceput inca. Pastreaza ambalajul cu eticheta promoţională şi inscrie codul dupa data de 20 mai. Succes!
Primul cod inscris intr-o saptamana. Felicitari! Ai inscris primul tau cod din aceasta saptamana. Participi la extragerea de luni pentru un mixer Philips. Pastreaza ambalajul cu eticheta promo!
Al doilea cod inscris în aceeasi saptamana. 2 şanse la extragerea pentru mixer. Inca un cod saptamana aceasta te inscrie la extragerea de luni pentru multicooker Philips. Pastreaza ambalajul cu codul!
Al treilea cod inscris în aceeasi saptamana Felicitari! Cele 3 înscrieri săptămânale te-au inscris la extragerea pentru multicooker. Inca 2 coduri pentru robotul de bucătărie? Pastreaza ambalajele cu cod!
Al patrulea cod inscris în aceeasi saptamana. Ai 1 şansă la multicooker şi 1 şansă la mixer în extragerea de luni! Inca un cod te va inscrie la extragerea pentru robotul de bucătărie. Pastreaza ambalajele!
Al cincilea cod inscris în aceeasi saptamana. Felicitari! 5 înscrieri săptămânale, esti inscris la extragerea de luni pentru robotul de bucătărie. Te sunam daca vei castiga. Pastreaza ambalajele cu cod!
Al saselea cod inscris în aceeasi saptamana. Participi la extragerile pentru robot şi pentru mixer! Fiecare cod e inscris şi la extragerea finala pentru VW Golf. Pastreaza ambalajele cu coduri inscrise!
Al saptelea cod inscris în aceeasi saptamana. Ai 1 şansă la robot şi 2 şanse la mixer pentru luni! Fiecare cod e inscris şi la extragerea finala pentru VW Golf. Pastreaza ambalajele cu coduri inscrise!
Al optulea cod inscris în aceeasi saptamana. 8 coduri! Ai 1 şansă la robot şi 1 şansă la multicooker! Fiecare cod e inscris şi la extragerea finala pentru VW Golf. Pastreaza ambalajele cu coduri inscrise!
Al noualea cod inscris în aceeasi saptamana. Participi luni cu cate 1 şansă la fiecare premiu! Fiecare cod e inscris şi la extragerea finala pentru VW Golf. Pastreaza toate ambalajele cu coduri inscrise!
Al zecele cod inscris în aceeasi saptamana. Felicitari! 10 coduri inscrise saptamana aceasta, esti inscris cu 2 şanse la extragerea de luni pentru robotul de bucătărie. Pastreaza toate ambalajele!
Al unsprezecelea şi urmatoarele coduri inscrise în aceeasi saptamana Cod nou inscris cu cucces!! Fiecare cod iti aduce şanse în plus la premiile săptămânale şi la extragerea finala pentru VW Golf. Pastreaza toate ambalajele!
Cod invalid Cod incorect. Verifica atent codul unic de pe eticheta promoţională, format din 8 caractere, cifre şi litere, şi scrie-l cu atentie. Detalii pe www.oetker.ro
Cod duplicat Ai inscris deja acest cod. Te asteptam cu noi coduri pentru a accesa premiile campaniei.  Detalii pe www.oetker.ro
Al 11-lea şi urmatoarele coduri trimise în aceeasi zi Ai atins limita de 10 înscrieri pe zi. Te asteptam şi maine cu noi coduri promotionale. Detalii pe www.oetker.ro
Al 101-lea şi urmatoarele coduri trimise în campanie Ai atins limita de 100 înscrieri în campanie. Iti multumim pentru participare! Te vom anunta telefonic daca vei castiga. Detalii pe www.oetker.ro
Al 31-lea cod invalid consecutiv Ai inscris consecutiv 30 de coduri invalide. Aceasta este considerata tentativa de frauda şi nu mai poti face înscrieri în campanie de pe acest cont sau telefon
Mesaj trimis dupa incheierea campaniei Campania Dr. Oetker - Mixează noi gusturi de dulceţuri şi murături! s-a incheiat la data de 31 octombrie. Multumim pentru participare! Detalii pe www.oetker.ro

 

Pentru înscrierile participanţilor din Republica Moldova

Mesaj trimis inainte de inceperea campaniei Campania Dr. Oetker nu a inceput inca. Pastreaza ambalajul cu eticheta promoţională şi inscrie codul dupa data de 20 mai. Succes!
Primul cod inscris intr-o saptamana. Felicitari! Ai inscris primul tau cod din aceasta saptamana. Inscrie inca un cod saptamana aceasta, pentru a intra în extragerea saptamanala pentru 800 RMD
Al doilea cod inscris în aceeasi saptamana. Succes! Ai inscris cu succes al doilea cod. Participi la extragerea saptamanala pentru 800 RMD. Te sunam daca vei castiga. Pastreaza ambalajele cu coduri promo!
Al treilea şi urmatoarele coduri inscrise în aceeasi saptamana Succes! Fiecare inscriere noua de saptamana aceasta iti aduce inca o şansă la extragerea finala pentru VW Golf. Pastreaza toate ambalajele cu coduri inscrise!
Cod invalid Cod incorect. Verifica atent codul unic de pe eticheta promoţională, format din 8 caractere, cifre şi litere, şi scrie-l cu atentie. Detalii pe www.oetker.md
Cod duplicat Ai inscris deja acest cod. Te asteptam cu noi coduri pentru a accesa premiile campaniei.  Detalii pe www.oetker.md
Al 11-lea şi urmatoarele coduri trimise în aceeasi zi Ai atins limita de 10 înscrieri pe zi. Te asteptam şi maine cu noi coduri promotionale. Detalii pe www.oetker.md
Al 101-lea şi urmatoarele coduri trimise în campanie Ai atins limita de 100 înscrieri în campanie. Iti multumim pentru participare! Te vom anunta telefonic daca vei castiga. Detalii pe www.oetker.md
Al 31-lea cod invalid consecutiv Ai inscris consecutiv 30 de coduri invalide. Aceasta este considerata tentativa de frauda şi nu mai poti face înscrieri în campanie de pe acest cont sau telefon
Mesaj trimis dupa incheierea campaniei Campania Dr. Oetker - Mixează noi gusturi de dulceţuri şi murături! s-a incheiat la data de 31 octombrie. Multumim pentru participare! Detalii pe www.oetker.md

 

SECŢIUNEA 7. PREMIILE CAMPANIEI PROMOŢIONALE

Premiile acordate în cadrul prezentei campanii promoţionale sunt afişate în tabelul următor:

 

Categorie Tip premiu Număr premii Valoarea individuală (RON, cu TVA) Valoarea totală (RON, cu TVA)
PREMII SĂPTĂMÂNALE
 - Pentru participanţii din Romania
 - - Pentru 1 inscriere Mixer vertical Philips 23 204.68     4,707.64
 - - Pentru minimum 3 înscrieri săptămânale Multicooker Philips 23 690.20    15,874.6
 - - Pentru minimum 5 înscrieri săptămânale Robot de bucătărie Philips 23 809.20  18,611.6
 - Pentru participanţii din Republica Moldova        
 - - Pentru participanţii cu minimum 2 înscrieri săptămânale Premiu în bani în valoare de 800 MDL 23 195     4,485    
PREMIUL FINAL
 - Pentru toti participanţii (din Romania şi din Republica Moldova)
 - - Indiferent de numarul de înscrieri Autoturism Volkswagen Golf Variant 1 82,496.75 82,496.75
TOTAL   93                 126,175.59

 

Valoarea comercială neta a premiilor oferite în cadrul Campaniei este de 126,175.59 lei (include TVA). Impozitul este suportat de către Organizator şi este plătit de acesta în plus faţă de valoarea premiilor.   


Descrierea premiilor:
Premii săptămânale - valabile doar pentru participanţii din România
Mixer vertical Philips Daily Collection – cu următoarele caracteristici: 650 W, bară din metal ProMix, bol de 0,5 l, tocător, 2 viteze inclusiv Turbo, bol de măsurare pentru blender de mână, de 0,5 l.
Multicooker Philips – cu următoarele caracteristici: capacitate: 5L, cuva neaderentă, afişaj LED, 22 programe presetate de preparare a hranei care asigură prepararea uşoară, nesupravegheată, a preparatelor favorite. Oala cu înveliş ceramic cu mânere externe şi capac interior detaşabil pentru confort sporit. Accesorii: pahar gradat, oală interioară neaderentă, carte de reţete, lingură, spatulă, tavă/coş de preparare la abur.
Robot de bucătărie Philips – are următoarele caracteristici: trepte de viteză 12 + Impuls, capacitate vas (l) 2.4, material vas plastic, capacitate blender (l) 1.5, material blender plastic, capac transparent pentru vasul de mixare, cu orificiu de umplere şi presă, funcţii: tehnologie PowerChop, accesorii lavabile în maşină, sistem anti-alunecare. Accesorii: 1 x disc de feliere reglabil, 1 x tel dublu în formă de balon, 1 x spatulă, 1 x storcător de citrice, 1 x spirala pentru aluat metalică, lama în formă de S.
Caracteristici tehnice: Putere (W) 1300.


Premii săptămânale - valabile doar pentru participanţii din Republica Moldova
Premiu în bani – câştigătorii vor primi prin transfer bancar suma de 800 MDL, dupa finalizarea procesului de extragere, anunţare şi validare pentru fiecare săptămână din Campanie.


Premiul final
Autoturism Volkswagen Golf Variant:


Date tehnice:

Cilindree Putere Transmisie Combustibil Norma
poluare
Nr. de locuri Nr. de
usi
999 cmc 85/115 (kW/PS) 6, Cutie de viteze manuala B
(Benzina)
EURO 6 AG 5 4

CO2 WLTP : 133 g/km
CO2 NEDC : 114 g/km
Consum mixt WLTP : 5,9 L/100km
Consum mixt NEDC : 5 l/100km

 

Dotari opţionale
-Climatronic
-Cotieră centrală faţă
-Faruri de ceaţă cu lumini cornering
-Park pilot
-Coborâre oglindă pasager la cuplare marsarier  

 

Dotari standard

  • 4 jante oţel 6J x 15;
  • Aer condiţionat manual;
  • Airbag cortină faţă/spate şi airbag-uri laterale faţă;
  • Airbag şofer şi pasager cu posibilitatea dezactivării airbagului pasager;airbag genunchi pe partea şoferului;
  • Anvelope 195/65 R15;
  • Bare longitudinale negre pe plafon;
  • Blocare electronică a diferenţialului XDS;
  • Carcase oglinzi exterioare în culoarea caroseriei cu partea inferioară neagră şi mânere uşi în culoarea caroseriei;
  • Centuri de siguranţă în 3 puncte pentru toate locurile, cu reglare pe verticală si sistem de avertizare sonoră si luminoasă în caz de necuplare pentru şofer şi pasager;
  • Claxon bitonal;
  • Computer de bord "Plus" afişează informaţii suplimentare despre temperatura uleiului de motor, viteza de rulare, limitare de viteză pentru anvelope de iarnă şi funcţiile de lumini şi vizibilitate;
  • Detector oboseală;
  • Frâna de staţionare electronică cu funcţie Auto Hold;
  • Front Assist şi Autonomus Emergency Braking;
  • Geamuri faţă şi spate acţionate electric;
  • Geamuri laterale şi luneta termoizolante, în tenta verde;
  • Inchidere centralizată cu telecomandă, 2 chei briceag;
  • Inserii decorative "Spotpoint" pentru plansa de bord pasager şi uşi;
  • Insertii decorative "Polar Night Black" pentru bord şofer şi consola centrală;
  • Lămpi spate LED;
  • Lumini de drum LED;
  • Lumini pentru citit faţă;
  • Oglindă retrovizoare interioară cu reglaj antiorbire;
  • Oglinzi exterioare reglabile electric şi încălzite separat;
  • Oglinzi make-up şofer şi pasager faţă;
  • Parbriz din sticlă termoizolantă;
  • Pedestrian monitoring;
  • Plăcuţă de înmatriculare spate iluminată cu tehnologie LED;
  • Radio Composition Colour (4x20W cu funcţie MP3, display TFT touch-screen capacitiv, color, cu diagonală de 16,5 cm, cititor de carduri  SD,4 incinte acustice faţă, tuner FM cu antenă diversity pentru recepţie îmbunatăţită şi egalizator cu 3 frecvenţe) ;
  • Roată de rezervă de uz temporar 3,5 JX16;
  • Roată de rezervă de uz temporar 3,5 JX16;
  • Scaun şofer cu reglare manuală pe verticală;
  • Servodirecţie electromecanică, reglabilă în funcţie de viteză;
  • Sistem de avertizare sonoră pentru neprindere centuri de siguranţă faţă;
  • Sistem de frânare automată "Multi Collision Brake";
  • Sistem monitorizare presiune pneuri;
  • Sistem start-stop şi sistem de frânare cu recuperarea energiei;
  • Spătar banchetă spate rabatabil, segmentat asimetric;
  • Ștergător parbriz/lunetă cu temporizator;
  • Suporţi prindere isofix pentru 2 scaune copil pe bancheta din spate;
  • Tapiţerie stofă, design Pepper;
  • Torpedou cu sistem de racire;
  • Triunghi reflectorizant;
  • Volan reglabil pe înălţime şi profunzime.

 

SECŢIUNEA 8. TRAGEREA LA SORŢI şi DESEMNAREA CÂŞTIGĂTORILOR

Toate premiile vor fi oferite prin tragere la sorti, dupa urmatorul calendar săptămânal:

Saptamana Participa înscrierile facute în perioada Data extragerii Premii Romania Premii Republica Moldova
De la data Pana la data
1 20/05/2019 26/05/2019 27/05/2019 1 x Mixer, 1 x multicooker, 1 x robot bucătărie 1 x 800 MDL
2 27/05/2019 02/06/2019 03/06/2019 1 x Mixer, 1 x multicooker, 1 x robot bucătărie 1 x 800 MDL
3 03/06/2019 09/06/2019 10/06/2019 1 x Mixer, 1 x multicooker, 1 x robot bucătărie 1 x 800 MDL
4 10/06/2019 16/06/2019 17/06/2019 1 x Mixer, 1 x multicooker, 1 x robot bucătărie 1 x 800 MDL
5 17/06/2019 23/06/2019 24/06/2019 1 x Mixer, 1 x multicooker, 1 x robot bucătărie 1 x 800 MDL
6 24/06/2019 30/06/2019 01/07/2019 1 x Mixer, 1 x multicooker, 1 x robot bucătărie 1 x 800 MDL
7 01/07/2019 07/07/2019 08/07/2019 1 x Mixer, 1 x multicooker, 1 x robot bucătărie 1 x 800 MDL
8 08/07/2019 14/07/2019 15/07/2019 1 x Mixer, 1 x multicooker, 1 x robot bucătărie 1 x 800 MDL
9 15/07/2019 21/07/2019 22/07/2019 1 x Mixer, 1 x multicooker, 1 x robot bucătărie 1 x 800 MDL
10 22/07/2019 28/07/2019 29/07/2019 1 x Mixer, 1 x multicooker, 1 x robot bucătărie 1 x 800 MDL
11 29/07/2019 04/08/2019 05/08/2019 1 x Mixer, 1 x multicooker, 1 x robot bucătărie 1 x 800 MDL
12 05/08/2019 11/08/2019 12/08/2019 1 x Mixer, 1 x multicooker, 1 x robot bucătărie 1 x 800 MDL
13 12/08/2019 18/08/2019 19/08/2019 1 x Mixer, 1 x multicooker, 1 x robot bucătărie 1 x 800 MDL
14 19/08/2019 25/08/2019 26/08/2019 1 x Mixer, 1 x multicooker, 1 x robot bucătărie 1 x 800 MDL
15 26/08/2019 01/09/2019 02/09/2019 1 x Mixer, 1 x multicooker, 1 x robot bucătărie 1 x 800 MDL
16 02/09/2019 08/09/2019 09/09/2019 1 x Mixer, 1 x multicooker, 1 x robot bucătărie 1 x 800 MDL
17 09/09/2019 15/09/2019 16/09/2019 1 x Mixer, 1 x multicooker, 1 x robot bucătărie 1 x 800 MDL
18 16/09/2019 22/09/2019 23/09/2019 1 x Mixer, 1 x multicooker, 1 x robot bucătărie 1 x 800 MDL
19 23/09/2019 29/09/2019 30/09/2019 1 x Mixer, 1 x multicooker, 1 x robot bucătărie 1 x 800 MDL
20 30/09/2019 06/10/2019 07/10/2019 1 x Mixer, 1 x multicooker, 1 x robot bucătărie 1 x 800 MDL
21 07/10/2019 13/10/2019 14/10/2019 1 x Mixer, 1 x multicooker, 1 x robot bucătărie 1 x 800 MDL
22 14/10/2019 20/10/2019 21/10/2019 1 x Mixer, 1 x multicooker, 1 x robot bucătărie 1 x 800 MDL
23 21/10/2019 31/10/2019 01/11/2019 1 x Mixer, 1 x multicooker, 1 x robot bucătărie 1 x 800 MDL
1 - 23 20/05/2019 31/10/2019 01/11/2019 1 x autoturism Volkswagen Golf

Pentru fiecare căştigător vor fi extrase câte 5 rezerve. În cazul în care un câştigător nu poate fi anunţat sau nu poate fi validat în termenele şi în condiţiile stipulate la Secţiunea 9 a Regulamentului, se va apela la prima rezervă a câştigătorului respectiv, în ordinea extragerii şi se va urma aceeaşi procedura de anunţare şi validare. Dacă se parcurge procedura pentru toate cele 5 rezerve şi nu se finalizează validarea nici pentru ultima rezervă, premiul respectiv nu va mai fi acordat, acesta rămânând în posesia organizatorului.
Lista câştigătorilor validaţi conţinând atât numele şi prenumele câştigătorilor cât şi premiile câştigate va fi publicată, în termen de maximum 10 de zile lucrătoare de la data validării câştigătorilor, pe website-urile www.oetker.ro şi www.oetker.md.

 

SECŢIUNEA 9. ANUNŢAREA, VALIDAREA ŞI ACORDAREA PREMIILOR

Anunţarea câştigătorilor
Anunţarea câştigătorilor se va face în termen de maximum 5 zile lucrătoare de la data extragerii, de către un reprezentant al Organizatorului, la numerele de telefon cu care câştigătorii s-au înscris în Campanie. Aceştia vor fi informaţi în legătura cu premiul câştigat şi procedura de validare.
Reprezentanţii Organizatorului vor încerca stabilirea contactului cu fiecare câştigător apelând numărul de telefon de maximum 5 ori, în 5 zile diferite, în intervalul orar (9.00 – 17.00), la ore diferite. Dacă, din motive independente de voinţa Organizatorului, câştigătorul nu poate fi contactat de către Organizator în condiţiile stabilite (are telefonul închis sau nu răspunde la nici unul dintre apeluri), se va apela la rezerve, în ordinea în care acestea au fost extrase.


Validarea câştigătorilor
Pentru validarea premiilor, câştigătorii vor fi rugaţi să furnizeze datele personale (nume, prenume, adresa completă şi număr de telefon) şi să trimită, în termen de maxim 5 zile lucrătoare de la data anunţării, o imagine foto a ambalajului cu eticheta promoţională în care este vizibil codul unic extras câştigător, prin una dintre următoarele metode:
- prin fax, la numărul 021 204 65 66. Faxul trebuie să conţină imaginea foto a ambalajului cu eticheta promoţională în care este vizibil codul unic extras câştigator, numele, prenumele, adresa participantului şi numărul de telefon;
- prin e-mail, la adresa validare@mercury360.ro. Imaginea foto a ambalajului cu eticheta promoţională în care este vizibil codul unic extras câştigător în format .jpg sau .pdf şi ataşată, subiectul e-mail-ului trebuie să fie numele Campaniei, iar în corpul e-mail-ului trebuie scrise datele cu caracter personal ale câştigătorului (nume, prenume adresa completă şi numărul de telefon).
Câştigătorii premiilor care depăşesc valoarea de 600 lei trebuie să trimită şi Codul Numeric Personal pentru îndeplinirea formalităţilor legale impuse de Codul Fiscal cu privire la plata impozitelor veniturilor câştigate din premii.
Câştigătorii premiilor săptămânale în bani trebuie să trimită şi IBAN-ul contului, numele băncii şi al sucursalei unde este deschis contul pentru virarea premiului. Contul trebuie să fie deschis în MDL la o bancă de pe teritoriul Republicii Moldovei.
Procedura de validare a rezervelor este aceeaşi cu procedura de validare a câştigătorului. În cazul în care rezervele nu vor putea fi contactate şi validate, premiul nu se mai acorda rezervelor şi va ramâne în proprietatea Organizatorului.
În cazul în care un câştigător nu poate fi anunţat sau nu poate fi validat în termenele şi în condiţiile stipulate la Secţiunea 9 a regulamentului, se va apela la prima rezervă a câştigătorului respectiv, în ordinea extragerii şi se va urma aceeaşi procedura de anunţare şi validare.


Acordarea premiilor
Premiile constând în bani vor fi virate în contul bancar al câştigătorilor în maximum 30 de zile lucrătoare de la data validării şi comunicării codului IBAN.
Premiile săptămânale vor fi trimise prin curier în termen de maximum 30 de zile lucrătoare de la validare.
Premiul constând în autoturism Volkswagen se va înmâna la dealerul Volkswagen din Bucuresti pe care il va anunta Organizatorul la momentul contactarii castigatorului.

 

SECŢIUNEA 10. LIMITAREA RĂSPUNDERII

Organizatorul nu îşi asumă responsabilitatea şi nu va fi numit parte în cazurile referitoare la dreptul de proprietate asupra premiilor. Toate litigiile referitoare la dreptul de proprietate a premiilor nu vor influenţa principiul conform căruia Organizatorul Campaniei va acorda premiul persoanei care respectă prevederile acestui Regulament Oficial. Din momentul primirii premiilor de către câştigător, Organizatorul nu mai răspunde de integritatea şi calitatea acestora.
În cazul în care Organizatorul constată că un câştigător nu a îndeplinit şi/sau nu a respectat condiţiile stipulate de prezentul Regulament Oficial, Organizatorul îşi rezervă dreptul de a suspenda oricând drepturile şi beneficiile ce revin câştigătorului, fără ca Organizatorul să datoreze vreo despăgubire sau plată respectivului câştigător. În cazul în care Organizatorul constată asemenea situaţii după ce premiul a fost deja acordat, respectivul câştigător va restitui Organizatorului valoarea premiului şi cheltuielile aferente suportate de Organizator în legătură cu aceasta.
Organizatorul nu îşi asumă responsabilitatea pentru:

  • situaţiile în care participanţii care se înscriu pe pagina web nu oferă un număr de telefon corect şi astfel aceştia nu mai pot fi contactaţi ulterior;
  • situaţiile în care mai multe persoane revendică acelaşi cod unic promoţional; în acest caz va fi validat câştigător acel participant care face dovada etichetei care conţine codul unic în original;
  • pierderile sau întârzierile înscrierilor pe website, generate de defecţiuni tehnice independente de voinţa Organizatorului;
  • formularele de înscriere incomplete, inexacte sau incorecte;
  • pierderile, întârzierile sau orice alte probleme la înscrierea în Campanie, cauzate de furnizorul de Internet sau conexiunea la Internet a persoanei/consumatorului care doreşte să se înscrie în Campanie;
  • Pierderile, întârzierile sau întreruperile neanunţate ale serviciului de mesaje SMS, generate de reţelele de telefonie mobilă sau internet sau de oricare alte defecţiuni sau probleme tehnice independente de voinţa Organizatorului;
  • Eventualele dispute legate de drepturile asupra numerelor de telefon de pe care s-au trimis SMS-urile la numărul scurt al campaniei;
  • Situaţiile în care numărul de telefon de pe care este primit un mesaj SMS nu poate fi identificat şi ca atare Organizatorul nu va putea contacta participanţii la campanie.

Organizatorul este îndreptăţit să ia toate măsurile necesare în caz de tentativă de fraudă a sistemului, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea sau costurile acestei Campanii.
În cazul în care un câştigător refuză premiul oferit în cadrul acestei campanii, va semna o declaraţie pe propria răspundere prin care va declara că renunţă la premiul oferit şi la orice alte drepturi legate de acest premiu. Dacă aceasta declaraţie nu se poate semna la sediul Organizatorului sau în prezenţa unui reprezentant al Organizatorului, atunci declaraţia se va trimite Organizatorului prin scrisoare recomandată sau curier.

 

SECŢIUNEA 11. ETICHETE PROMOTIONALE NECORESPUNZĂTOARE

Etichetele promoţionale care conţin codul unic şi care sunt reproduse, deteriorate, falsificate, inventate, cât şi orice altă imitaţie sunt considerate nule şi nu vor fi luate în considerare în cadrul Campaniei. Orice încercare de falsificare va fi pedepsită conform legislaţiei în vigoare. Organizatorul prezentei Campanii, precum şi celelalte firme implicate în campanie nu îşi asumă nici o răspundere pentru etichetele necorespunzătoare (deteriorate, falsificate, pierdute, înstrăinate), sau pentru orice alţi factori care ar putea afecta dreptul de participare la prezenta Campanie, şi nici nu va fi obligat să acorde premiile pe baza unor astfel de etichete care nu întrunesc toate condiţiile prevăzute în prezentul Regulament Oficial, pentru a fi validate.

 

SECŢIUNEA 12. PERSOANELE LIPSITE DE CAPACITATE DE EXERCIŢIU

În cazul în care câştigătorul unuia dintre premiile oferite în Campanie este o persoană lipsită de capacitate de exerciţiu sau persoană în imposibilitate fizică de a se deplasa, aceasta este îndreptăţită să intre în posesia premiului prin intermediul părintelui, tutorelui său legal sau al oricărei alte persoane împuternicite în acest sens.
Organizatorul este absolvit de orice răspundere decurgând din acordarea oficială a premiului reprezentanţilor persoanelor aici indicate, precum şi de plata oricăror despăgubiri sau soluţionarea reclamaţiilor de orice natură legate de aceasta.

 

SECŢIUNEA 13. CONFIDENŢIALITATEA DATELOR

Operatorul, prin împuterniciţii săi, prelucrează datele personale ale Participanţilor la această promoţie în numele Operatorului, în conformitate cu Regulamentul General Pentru Protecţia Datelor (GDPR).
Informarea privind prelucrarea datelor personale în cadrul Campaniei, precum şi înregistrarea consimţământului persoanelor vizate, vor fi făcute la momentul colectării datelor, pe suport electronic sau fizic, conform mecanismului de participare la Campanie şi de validare şi acordare a premiilor, conform cerinţelor legislaţiei în vigoare.
Identitatea operatorului de date
Datele cu caracter personal sunt prelucrate de compania Dr. Oetker RO SRL, înregistrată la Oficiul Registrul Comerţului sub nr.J03/1843/1993, C.U.I. 4227295, cu sediul în Curtea de Argeş, judeţul Argeş, Strada Albeşti, Nr. 50, în calitate de Operator, prin imputerniciţi:
- S.C. MERCURY360 COMMUNICATIONS S.R.L., cu sediul în Bucureşti, Str. Dimitrie Pompeiu, nr. 9-9a, sector 2, înregistrată la Oficiul Registrul Comerţului sub nr. J40/12388/1998, având cod de înregistrare fiscală RO 11295365.
- S.C. WEBART SOFTWARE DESIGN S.R.L., cu sediul în Bucureşti, Str. Hagi Ghiţă, nr. 26-28, ap. 7, sector 1, înregistrată la Oficiul Registrul Comerţului sub nr. J40/1254/2011, având cod de înregistrare fiscală RO 28001979.

 

Scopurile prelucrării
Datele personale colectate în cadrul campaniei sunt prelucrate de Operator în următoarele scopuri:
1.            Organizarea campaniei promoţionale, gestionarea înscrierilor în campanie;
2.            Desemnarea câştigătorilor, validarea înscrierilor câştigătoare şi acordarea (livrarea) premiilor;
3.            Îndeplinirea obligaţiilor fiscale ale Operatorului în legatură cu premiile acordate;
4.            Acţiuni de marketing direct ulterioare încheierii campaniei.

 

Temeiul juridic
1.            Pentru scopul organizării campaniei promoţionale, în cazul participanţilor care nu câştigă premii în cadrul campaniei, datele vor fi prelucrate în temeiul consimţământului persoanei vizate, reglementat de articolului 6 alineatul (1) litera (a) al regulamentului european general privind protecţia datelor (GDPR) – consimţămantul persoanei vizate. 
2.            În cazul câştigătorilor desemnaţi şi al rezervelor la care se apelează, datele sunt prelucrate în temeiul Art. 6 alin. (1) lit. c) GDPR (în vederea îndeplinirii unei obligaţii legale) raportat la art. 43 alin. (1) OG nr. 99/2000 privind comercializarea produselor şi serviciilor de piaţă, republicată, în legătură cu termenul legal de prescripţie a obligaţiilor comerciale.
3.            În cazul câştigătorilor premiilor impozabile (cu valoare mai mare de 600 de lei), datele vor fi prelucrate în temeiul Art. 6 alin. (1) lit. c) GDPR (în vederea îndeplinirii unei obligaţii legale), raportat la art. 110 Legea 227/2015 privind Codul fiscal şi OPANAF nr. 3695/2016 pentru aprobarea formularelor privind definitivarea impozitului anual pe venit şi a contribuţiilor sociale datorate de persoanele fizice.
4.            Pentru scopul de marketing direct, datele vor fi prelucrate în temeiul consimţământului persoanei vizate, reglementat de articolului 6 alineatul (1) litera (a) al regulamentului european general privind protecţia datelor (GDPR) – consimţământul persoanei vizate.

 

Datele prelucrate
1. Pentru scopul organizării campaniei promoţionale, în cazul participanţilor care nu câştigă premii în cadrul campaniei:
a. În cazul participanţilor care se înscriu exclusiv prin SMS, se vor colecta numărul de telefon mobil.
b. în cazul participanţilor care îşi creează cont pe site-ul campaniei, se vor prelucra date colectate în mod direct, de la persoana vizată: prenumele, numele, data naşterii, numărul de telefon mobil, adresa de e-mail şi produsele achiziţionate.
2. În cazul câştigătorilor premiilor neimpozabile, se vor prelucra: numele, prenumele, data naşterii, numarul de telefon, adresa de livrare a premiului.
3. În cazul câştigătorilor premiilor impozabile (cu valoare mai mare de 600 de lei), se vor prelucra: numele, prenumele, data naşterii, numarul de telefon, adresa de livrare a premiului şi CNP-ul.
4. În cazul câştigătorilor premiilor în bani, se vor prelucra numele, prenumele, data naşterii, numarul de telefon, adresa de livrare a premiului şi IBAN-ul în care va fi transferată suma aferentă premiului şi sucursala băncii.
5. Pentru scopul de marketing direct, vor fi prelucrate: numele, prenumele, data naşterii, numărul de telefon si/sau adresa de e-mail, în funcţie de preferinţele exprimate de persoana vizată în momentul exprimării consimţământului pentru scopul declarat.


Perioada prelucrării
1. Pentru scopul organizării campaniei promoţionale, în cazul participanţilor care nu câştigă premii în cadrul campaniei, datele vor fi prelucrate şi stocate pentru o perioada de 90 de zile de la încheierea campaniei.
2. În cazul câştigătorilor, datele vor fi stocate pentru o perioada de 3 ani de la încheierea campaniei, perioada legală de prescriere a obligaţiilor comerciale.
3. În cazul câştigătorilor premiilor impozabile (cu valoare mai mare de 600 de lei), datele vor fi stocate pentru o perioada de 10 ani de la plata impozitelor, conform obligaţiilor fiscale impuse de legea în vigoare. 
4. Pentru scopul de marketing direct, datele vor fi prelucrate şi stocate pentru o perioadă de maximim 3 ani de la încheierea campaniei. Dacă, la momentul expirării acestui termen, consimţământul nu a fost reconfirmat de către persoana vizată, datele vor fi şterse.

 

Modul de prelucrare
Pentru scopul executării campaniei promoţionale, datele cu caracter personal vor fi colectate şi stocate în baza de date, extrase periodic pentru participarea la tragerile la sorţi şi pentru trimiterea notificărilor de campanie prin e-mail sau SMS.  Pentru scopul de marketing direct: în fiecare an, Organizatorul trimite una sau mai multe informări, prin e-mail sau SMS, în legatură cu campania promoţională pentru produsele Gelfix şi Pikant fix sau despre alte noutăţi legate de produse pentru gătit. Datele nu sunt supuse unor prelucrări de tip «profiling» care ar putea produce efecte juridice sau care ar putea avea un impact semnificativ asupra persoanei vizate. Datele nu vor fi utilizate în niciun alt scop fata de cele declarate în aceasta informare.


Confidenţialitate
Datele vor fi colectate de împuternicitul Webart, prelucrate şi stocate de împuternicitul Mercury360 Communications. Datele nu vor fi dezvăluite Operatorului Dr. Oetker România, nu vor fi transferate în străinătate şi nu vor fi dezvăluite către alţi terţi, cu excepţia situaţiilor în care Operatorul şi/sau Imputerniciţii sunt obligaţi de lege să dezvăluie datele către autorităţi.


Drepturile participanţilor
În perioada de colectare şi prelucrare a datelor cu caracter personal, persoana vizată are dreptul de a ne solicita în orice moment accesul la date, rectificarea sau ştergerea acestora, sau restricţionarea prelucrării. Are de asemenea dreptul de a se opune prelucrării şi dreptul de a solicita portarea datelor către alt operator. Persoane vizate pot oricând să-şi retragă consimţământul de prelucrare. Pentru orice suspiciune de nereguli privind prelucrarea datelor cu caracter personal, persoana vizată poate depune o plângere la Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal (www.dataprotection.ro).


Modalităţi de exercitare a drepturilor
Pentru orice solicitare legată de datele personale, în procesul de exercitare a drepturilor menţionate în capitolul anterior, persoana vizată poate contacta Operatorul prin oricare mijloace dintre cele următoare:
Telefon: 0248507001 | E-mail: office@oetker.ro

 

SECŢIUNEA 14. TAXE ȘI IMPOZITE

Organizatorul se obligă să calculeze şi să vireze impozitul datorat pentru veniturile obţinute de către câştigători prin primirea Premiilor Campaniei, în conformitate cu dispoziţiile Legii 571/2003 privind Codul Fiscal cu modificările şi completările ulterioare prin intermediul Agenţiei.
Organizatorul va depune prin intermediul Agenţiei declaraţii de venit la autoritatea fiscală competentă pentru veniturile din acest regulament. Orice alte declaraţii de venit şi cheltuieli ce derivă din câştigarea Premiilor cad în sarcina exclusivă a câştigătorului.
Organizatorul nu va avea nici o răspundere faţă de eventualele cheltuieli suplimentare suportate de către participant în legătură cu aceasta Campanie.

 

SECŢIUNEA 15. ÎNCETAREA CAMPANIEI

Prezenta Campanie poate înceta numai în cazul apariţiei unui eveniment ce constituie forţă majoră*, inclusiv în cazul imposibilităţii Organizatorului, din motive independente de voinţa sa, de a o continua.
*Forţa Majoră, convenită ca fiind evenimentul imprevizibil şi de neînlaturat, petrecut dupa intrarea în vigoare a prezentului Regulament Oficial şi care împiedică partea sau părţile să-şi îndeplinească obligaţiile contractuale, exonerează de răspundere partea care o invocă, pe durata de existenţă a cazului de Forţa Majoră, confirmat de Camera de Comerţ şi Industrie a României.
În înţelesul prezentului Regulament constituie cazuri de forţă majoră următoarele evenimente:
a) avarierea sistemului informatic de stocare a datelor şi acordare a premiilor;
b) tentative de fraudă ale mecanismului Campaniei prin mijloace electronice sau alte mijloace;
c) orice reglementare care poate aparea ulterior intrării în vigoare a Regulamentului şi care poate interzice sau modifica termenii acestuia.
Enumerarea de mai sus nu este limitativă fiind utilizată numai în scop exemplificativ. Dacă o situaţie de forţă majoră, inclusiv imposibilitatea Organizatorului din motive independente de voinţa sa, împiedică sau întârzie total sau parţial executarea Regulamentului Oficial şi continuarea Campaniei, Organizatorul va fi exonerat de răspunderea privind îndeplinirea obligaţiilor sale pentru perioada în care această îndeplinire va fi împiedicată sau întârziată. În cazul în care invocă forţă majoră, Organizatorul este obligat să comunice existenţa acesteia participanţilor la Campanie, în termen de 5 (cinci) zile lucrătoare de la apariţia cazului de forţă majoră.

 

SECŢIUNEA 16. LITIGII

Eventualele litigii apărute între Organizator şi Participanţii la prezenta campanie se vor rezolva pe cale amiabilă sau în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluţionate de instanţele judecătoreşti române competente.
Eventualele reclamaţii legate de derularea campaniei se vor putea trimite pe următoarea adresă: S.C.   Dr. Oetker RO S.R.L., cu sediul în Str. Albeşti, nr. 50, Curtea de Argeş, Jud Argeş, România, în termen de maximum 10 zile calendaristice de la finalizarea campaniei. După această dată, Organizatorul nu va mai lua în considerare nici o reclamaţie.

 

SECŢIUNEA 17. REGULAMENTUL OFICIAL

Prin participarea la această Campanie, participanţii sunt de acord să respecte şi să se conformeze tuturor prevederilor, termenilor şi condiţiilor prezentului Regulament Oficial. Regulamentul de participare/desfaşurare este disponibil în mod gratuit oricărui solicitant pe website-urile www.oetker.ro şi www.oetker.md sau printr-o cerere scrisă, semnată şi datată la S.C. Dr. Oetker S.R.L., cu sediul în Str. Albeşti, nr. 50, Curtea de Argeş, Jud. Argeş, România.
Organizatorul îşi rezervă dreptul de a modifica sau schimba prezentul Regulament Oficial, urmând ca astfel de modificări să intre în vigoare numai după anunţarea prealabilă a acestor modificări.
Prezentul Regulament a fost redactat cu respectarea prevederilor Ordonanţei de Guvern nr.99/2000 privind comercializarea produselor şi serviciilor de piaţă, republicată în Monitorul Oficial nr. 603 din 31.08.2007.

Acest website foloseşte cookie-uri. Prin navigarea pe acest site îţi exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor. Află mai multe Am înţeles X